Вітаю Вас на своєму блозі!Нехай ніякі перешкоди не стають на заваді у всіх справах і починаннях. Міцного здоров'я нам! НАВЧАЄМОСЯ РАЗОМ
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

понеділок, 16 березня 2020 р.

Вимоги до оформлення учнівських проектів


Результати виконаних проектів мають бути матеріальними, тобто певним чином оформлені у вигляді відеофільмів, альбомів, буклетів, комп’ютерних  презентацій, бортжурналів віртуальних подорожей, комп’ютерних газет, альманахів, веб-сторінок тощо.
Робота має бути побудована за певною структурою. Основними складовими структури роботи є такі:
  • титульний аркуш;
  • тези;
  • зміст;
  • перелік умовних позначень, символів, скорочень, термінів (за необхідності),
  • вступ;
  • основна частина;
  • висновки;
  • список використаних джерел;
  • додатки (за необхідності).
1) Титульний аркуш є першою сторінкою роботи.
2) У тезах подається стисла характеристика змісту роботи з визначенням основної мети, актуальності та завдань проектної діяльності. Також у них зазначаються висновки та отримані результати проведеної роботи.
3) Зміст подається на початку роботи. Він містить найменування та номери початкових сторінок усіх розділів, підрозділів та пунктів (якщо вони мають заголовок), зокрема вступу, висновків до розділів, загальних висновків, додатків, списку використаних джерел тощо.
4) Якщо в роботі використано специфічну термінологію, а також маловідомі скорочення, нові символи, позначення тощо, то їх перелік подається у вигляді окремого списку, який розміщується перед вступом.
Перелік має розташовуватись двома стовпчиками: у лівому в абетковому порядку наводяться умовні позначення, символи, одиниці скорочення або терміни; у правому – їх детальне розшифрування.
Якщо в роботі спеціальні терміни, скорочення, символи, позначення тощо повторюються менше трьох разів, перелік не складається, а їх розшифрування наводиться в тексті при першому згадуванні.
5) У вступі коротко обґрунтовуються актуальність і доцільність обраної теми, підкреслюється сутність досліджуваної проблеми; формулюються мета роботи та зміст поставлених завдань, об’єкт і предмет дослідження; подаються перелік використаних методів дослідження, характеристика роботи (теоретична, прикладна); вказуються нові наукові положення, запропоновані учасником особисто, відмінність отриманих результатів від відомих раніше та ступінь новизни (вперше отримано, удосконалено, набуло подальшого розвитку); повідомляється про наукове використання результатів досліджень або даються рекомендації щодо їх використання, для прикладних робіт повідомляється про прикладну цінність отриманих результатів.
6) Основна частина роботи складається з розділів, підрозділів, пунктів, підпунктів.
Кожний розділ розпочинається з нової сторінки. Основному тексту розділу може передувати коротка передмова з описом обраного напряму дослідження та обґрунтуванням застосованих методів досліджень. У кінці кожного розділу формулюються висновки зі стислим викладенням наведених у розділі наукових і практичних результатів, що дає можливість звільнити основні висновки від другорядних подробиць.
В основній частині роботи наводяться характеристика джерел, використаних для написання роботи, та короткий огляд літератури з даної тематики, окреслюються основні етапи наукової думки за визначеною проблемою, вказуються питання, які залишилися невирішеними; обґрунтовується вибір напряму досліджень, наводяться методика та техніка дослідження; подаються відомості про обсяг дослідження; викладаються, аналізуються та узагальнюються отримані результати, подається їх оцінка.
7) Висновки мають містити стислий виклад результатів вирішення наукової проблеми та поставлених завдань, зроблених у процесі аналізу обраного матеріалу, оцінок та узагальнень. Необхідно підкреслити їх самостійність, новизну, теоретичне та (або) прикладне значення, акцентувавши увагу на кількісних і якісних показниках здобутих результатів, обґрунтувати достовірність результатів та надати рекомендації щодо їх використання.
8) Список використаних джерел – елемент бібліографічного апарату, який містить бібліографічні описи використаних джерел.
Оцінювання враховує такі аспекти учнівського проекту:
  • зміст;
  • грамотність викладу та достовірність інформації;
  • оформлення;
  • взаємодія учнів у процесі роботи.
Успіхів , жаги до знань, дослідницького завзяття та творчої наснаги! ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар